پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228067
انتقاد رئيس ستاد نيروهاي مسلح از نامزد رياست جمهوري
تاریخ انتشار : 1396/02/18 17:21:13
نمایش : 1415
رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: خوب نيست مقام مسئول يا کانديدايي، نمايش اقتدار ملت در قدرت موشکي را که به برکت خون شهيدان حاصل و موجب بازدارندگي برابر تهديدات دشمنان است را به مسئله کوچکي مانند برجام ربط بدهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار سرلشکر باقري رئيس ستادکل نيروهاي مسلح طي سخناني در مراسم جشن دانش آموختگي دانشجويان دانشگاه علوم انتظامي، به اظهار نظر اخير برخي سياسيون درخصوص توان موشکي و قدرت دفاعي ايران واکنش نشان داد.

سرلشکر باقري با تاکيد بر اينکه ما همواره تنها بخشي از توان و اقتدار دفاعي سرشار خود را به رخ دشمن مي‌کشيم، اظهار داشت: خوب نيست مقام مسئول يا کانديدايي، نمايش اقتدار ملت در قدرت موشکي را که به برکت خون شهيدان حاصل و موجب بازدارندگي برابر تهديدات دشمنان است را به مسئله کوچکي مانند برجام ربط بدهد.

رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح خاطرنشان کرد: اين در حالي است که برابر متن سند برجام و اعلام وزير محترم امور خارجه، در اين سند هيچ اشاره اي به مسئله موشکي نشده و حتي تيم مذاکره کننده هسته‌اي در خصوص برجام، بارها بر تاثير اساسي قدرت دفاعي و بازدارنده کشور در پيشبرد مذاکرات تاکيد و تصريح داشته‌اند.

حسن روحاني کانديداي انتخابات دوازدهمين دوره انتخابات رياست جحمهوري در جريان مناظره دوم با ديگر کانديداها، طي اظهاراتي به موضوع توان موشکي و ارتباط دادن آن با برجام پرداخت.

پيش از اين، سردار جزايري سخنگوي نيروهاي مسلح نيز به اظهارات روحاني واکنش شنان داده بود.

فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html